Rabu, 1 Ogos 2012

Apps Percuma Hari Ini: City Maps 2Go

Posted by peaqour On 8:59 PG 0 comments


Selalunya asyik aplikasi permainan je saya share, hari ni ada satu aplikasi navigasi yang disediakan percuma untuk tempoh terhad yang pada saya ianya berguna kepada semua terutamanya mereka yang gemar melancong. Aplikasi tersebut ialah City Maps 2Go yang tersenarai dalam antara 25 aplikasi navigasi yang wajib di muat turun oleh pengembara oleh majalah Time melalui sisipannya Time Special.




Kategori : Navigasi
Harga Sebelum : $0.99 (hari ini 1/8/2012 diberi percuma untuk tempoh masa terhad)
Sistem Operasi : iOS
Peranti Yang Sesuai : iPad, iPod, iPhone

Dengan lebih daripada 3,000 peta yang siap sedia, anda boleh menggunakan peta bandar 2Go untuk merancang perjalanan bersiar-siar. Aplikasi ini sememangnya istimewa kerana ianya boleh digunakan di luar talian, maksudnya tanpa memerlukan sambungan 3G dan tidak memerlukan pelan data untuk menggunakannya berbeza dengan menggunakan Google Maps. Tapi anda perlu elakkan perkhidmatan Salji dan caj perayauan antarabangsa semasa mengakses dan pengguna tidak digalakkan menyumbang info pada pada aplikasi bagi mengelakkan di caj tanpa disedari.

City Maps 2Go dikhabarkan merupakan aplikasi #1 di dalam platform iOS di dunia. Terdapat lebih 7800 peta di seluruh dunia untuk para pengguna muat turun. Tidak menjadi kerisauan lagi buat para pengembara untuk berada di negara mana pun di dunia. Ciri terbarunya yang baru ditambah ialah sambungan kepada kandungan Wikipedia tetapi jika anda memerlukan ciri ini ianya perlu dibeli melalui aplikasi ini.

Anda juga boleh kongsikan info atau tempat-tempat menarik yang anda lawati di lama social seperti facebook dan twitter ketika anda menggunakan aplikasi ini. Kini semakin mudah untuk kita pergi melancong dengan adanya panduan tempat-tempat menarik, restoran, bank, dan lain lain.

Selamat muat turun dan selamat melancong ye.

0 comments:

Catat Ulasan