Selasa, 24 Julai 2012

Apps Percuma Hari Ini: Lumi for iPhone / iPod

Posted by peaqour On 1:43 PTG 0 comments


Permainan Lumi adalah bergenre aksi tapi kiut yang mana pemain akan meneroka dengan menggunakan kuasa watak di dalam game ini iaitu cahaya dan magnet yang unik. Pemain dikehendaki menyelamatkan alam semesta dari kegelapan yang jahat. Nasib dunia terletak di tangan anda. Adakah anda bersedia untuk pengembaraan seumur hidup?


Kategori: Permainan
Harga Sebelum: $1.99 (kini percuma untuk tempoh masa tertentu)
Platform: iOS
Peranti: iPhone dan iPod sahaja


Permainan inovatif ini memerlukan anda untuk melompat, terbang, dan melemparkan Lumi dengan menggunakan daya tarikan magnet dan memanipulasi cahaya menggunakan kawalan sentuh yang mudah.
Jalan ceritanya menarik, visual grafiknya cantik dibantu dengan bunyian yang kena dengan jalan cerita permainan ni. Selepas satu level berjaya dipertahankan oleh Lumi, persekitaran level tersebut akan sendirinya menjadi terang menandakan Lumi berjaya menghalau kegelapan jahat.

Ianya mempunyai 10 level juga disokong dengan sasaran pencapaian dan juga Game Center daripada Apple. Permainan ini sentiasa dikemaskini dengan tambah pertempuran ketua jahat yang baru, mod permainan dan tema serta dunia baru untuk diteroka.

Apa lagi cepat-cepat muat turun ke peranti iOS anda sementara ia ditawarkan percuma.

Lagi game percuma hari ini:
- Score! Classic Goals

0 comments:

Catat Ulasan