Selasa, 17 Julai 2012

Cara Melipat Cadar Dengan Cepat & Mudah

Posted by peaqour On 9:14 PG 0 comments


Anda biasa terkial-kial melipat cadar untuk tilam yang dibeli dari pasaraya tuh? Cadar yang ada getah kat tepi tu yang terus melekap kat tilam lepas pasang tu kan agak susah untuk dilipat. Lepas dah lipat ia jadi tebal dan tak kemas? Haa mari tengok video ni macam mana mak cik ni ajar kita melipat cadar yang bergetah jerut yang biasa kita beli kat pasaraya tu dengan sangat mudah, simple, senang, kacang goreng jer dan cepat sambil berdiri pulak tu.



Amacam! Senang giler kan? Selamat mencuba.

Siri Lipat-Melipat yang lain:

Cara Lipat Baju Cara Origami, Cepat dan Mudah Cara Lipat Spender dan Susun dengan Kemas Cara Lipat Stoking Cara Stylo Cara Lipat Seluar Slack

0 comments:

Catat Ulasan