Selasa, 24 Julai 2012

Apps Percuma Hari Ini: Score! Classic Goals

Posted by peaqour On 2:28 PTG 0 comments


Apps permainan Score! Classic Goals ni pelik sikit, lain daripada yang lain. Cara mainnya, korang kena cipta semula jaringan yang pernah dijaringkan sebelum-sebelum ni dengan cara menggariskan dari pemain ke tiang goal dan ia akan mencipta jaringan tersebut dengan gerak perlahan dari pelbagai sudut. Nampak gaya macam apps permainan khusus untuk kaki bola. Jaringan yang disenaraikan di dalam permainan ini diambil daripada jaringan sebenar daripada perlawanan hebat yang pernah berlangsung termasuklah perlawanan klasik.



Kategori: Permainan
Harga Sebelum: $0.99 (kini percuma untuk tempoh masa tertentu)
Platform: iOS
Peranti: iPad, iPhone dan iPod


Antara ciri apps permainan Score! Classic Goals ialah anda boleh mencipta semula gol-gol klasik dari 4 dekad yang lalu dari pelbagai senario bola sepak antarabangsa. Hantar bola, buat hantaran lintang atau rembat dengan menggunakan mekanisma sentuhan dalam anda mengarahkan pemain yang sedang memegang bola dengan cara menggariskan dari sudut pemain itu ke mana-mana arah yang anda kehendaki.

Permainan ini mempunyai 240 tahap dengan 80 gol terhebat didalam kenangan bola sepak dunia untuk anda cipta semula. Ada beberapa mod iaitu amatur, pro dan bonus. Di dalam mod bonus juga terdapat ciri unik yang membolehkan anda untuk mencipta semula gol klasik dalam cara di luar jangkauan anda sendiri. Permainan ini turut disokong dengan Game Center daripada Apple dan mempunyai 20 tahap pencapaian untuk menambahkan keseronokan anda bermain.

Lagi permainan percuma hari ini:
- Lumi for iPhone / iPod

0 comments:

Catat Ulasan