Jumaat, 27 Julai 2012

Apps Percuma Hari Ini: Catapult King

Posted by peaqour On 10:01 PG 1 comments


Aplikasi permainan ini merupakan antara yang popular pernah dihasilkan. Catapult King hari ini telah dijadikan App Of the Week di iTunes Apps Store untuk tempoh seminggu dan diberikan kepada anda secara percuma.

Kategori : Permainan
Harga Sebelum : $0.99 (kini percuma untuk tempoh masa tertentu)
Sistem Operasi : iOS
Peranti Yang Sesuai : iPad, iPhone dan iPod Touch





Catapult King adalah satu permainan tertumpu semata-mata untuk memusnahkan pihak musuh dengan menggunakan catapult yang lebih kurang macam lastik tapi saiznya besar. Dalam permainan ini anda menjadi Raja Catapult dan dengan menggunakan skrin sesentuh anda perlu melemparkan peluru catapult anda ke istana-istana, naga, dan kesatria kejahatan. Anda juga boleh merebut kuasa yang ditawarkan seperti melepaskan gempa bumi atau serangan udara bulan ke atas musuh anda.

Permainan ini mungkin ada mengambil sedikit idea daripada permainan di telefon pintar paling popular di dunia iaitu Angry Bird yang juga menggunakan lastik untuk melastik b*bi. Cuma sudut kamera di dalam permainan Angry Bird daripada sisi manakala untuk permainan Catapult King ini sudut kameranya ialah dari belakang catapult / lastik. Sasarkan kepada sasaran dan lepaskan.


Efek 3Dnya juga cantik. Untuk maklumat lanjut atau bantuan, sila layari www.chillingo.com. Ada terdapat 64 peringkat yang mencabar yang perlu anda lepasi sebelum anda berjaya menghabiskan permainan ini. Selamat bermain dan selamat mendownload sementara ia masih diberikan percuma.

1 comments:

Tentera menggunakan teknologi telefon Android dalam medan pertempuran:

Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan selain sebagai peranti komunikasi di mana teknologi ini hanya dimiliki oleh tentera Amerika Syarikat. Pihak tentera juga telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera.

Baca artikel sepenuhnya di www.gombug.net

Catat Ulasan